*Pysselmåndag*

God kväll!
 
Sorry för ett så sent måndagspyssel men har haft noll insperation hela dagen :S
men men här kommer det iallafall :D
 
Blev en enkel flastag :)
 
 
Och så här gjorde jag :)
 
Jag klippte först ut denna form ca 10 cm bred o 25 cm lång och sen klippte
jag ur "hållet" där flaskhalsen ska vara :)
 
Sen fixade jag hörnen längst ner
 
Och rundade hörnen högst upp
 
 
 
 
Sen klippte jag ut ett mönsterpapper...
 
....som är något mindre än tagen.
 
Sen körde jag den genom min wellpappmaskin...
 
... så det blir så här :)
 
klipp av den på längden så den passar o klistra ditt den på tagen
 
Jag punchade ut en cirkel...
 
...och på den stämplade och silver embosslade jag :)
 
Sen skrev jag en egen text med silverpenna på grönt papper....
 
...och klippte ut det...
 
... jag satte ditt dem med hjälp av 3Dkuddar :)
 
Sen klippte jag ut en till bit grönt papper som jag silver emboslade "god jul" på...
 
...Sen satte jag ditt den också med hjälp av 3Dkuddar
 
Jag pyntade med några silvriga snöstjärnor och en silvrig stjärna :)
 
 
Och några halvpärlor på stjärnorna :)
 
KLAR!!
 
 
Hoppas ni gillar det :)
 
Över o Ut!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blev ju jätte bra fast du inte hade nån inspiration. Kram

Svar: Taack! :)
Erika S

2012-12-04 @ 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0