Tisdag!

Godagens!
 
På morgonkvisten har jag prov virkat en liten uggla :)
 
Beskrivningen hittade jag på denna blogg
 
Och så här blev min :)
 
HAHAHA den är helt sne o skev men lite söt ändå ;) HAHAHA
 
Varken vingar eller ögon sitter "rakt"
 
Den mörkoranga delen blev fel men ser ganska bra ut ändå :)
 
Men i det stora hela blev den väldigt söt ändå :D HAHAHA
 
Sen måste jag få visa er min amaryllis, jag börjar med att visa vart jag
hittaden i början på förra veckan
 
Den låg upp ch ner bakom den oranga saken brevid toastolen ;)
(fråga inte ens hur den hamnat där)
 
Där bakom, helt uttorkad och utan sand/jord o snustorr
 
Men jag skulle precis slänga ut den när jag såg små små små gröna blad,
knappt en halv cm stora, så jag vattna igenom den o ställde den i fönstret och
nu ser den ut så här :D :D
 
WOOW vilken livskraft :D får se om den får någon blomma längre fram :D
 
En sak jag tycker är jobbigt är vad jag vill göra mid mitt j*vla hår rent ut sagt,
vill jag spara eller klippa kort, ska jag färga eller inte??? hmmm hmm hmmm massa frågor
och inga bra svar, så för att göra något av det så satte jag in fjädrar i håret :)
 
En orange/svart o en blå :D
 
 
 
Vad tycker ni??? Jag gillar det verkligen :)
 
 
Över o ut!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0