Vinter!

Hej!
 
Idag har jag besökt en julmarknad (blev lite sugen på att stå o sälja :P hehe)
Fanns mycket fint :)
 
Idag har det vart en helt underbar dag, med snö, sol o kallt ÄLSKART!!
I måndags var var det också en fin dag o då var jag ute o fota lite ;)
 
 
Man ser det inte på kortet med syrenhäcken glittrade sååå fint :D
 
Vårat hus :)
 
Fisan fick vara med på måååånga bilder :P haha
 
Sooooolen!!!
 
Fiiint!
 
Fisan igen ;)
 
Det var så fint med solen som lyste orange på grantopparna o den vita snön
på de små björkarna :)
 
Visst är det fint med snö :) jag älskart!
 
Nu till en helt fantastisk nyhet :)
 
JAG KOM IN PÅ MIN UTBILDNING JAG SÖKTE!!!!!!!!! :D
 
Så den 8 januari börjar jag min trädgårdsutbildning :) kommer att vara på distan o halvfart
i Dingle :) :) :) är sååååå LYCKLIG!!!!
 
Nu ska vi äta o sen ska vi på en lucia/advent konsert,
älskar verkligen julen o december månad :D
 
Över o ut!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med härliga vinterbilder.
Grattis till utbildningen.Kram

Svar: Tack tack!! <3
Erika S

2012-12-09 @ 15:13:45
Postat av: yullis

åååh fan va kul att du kom in!!!! grattis grattis grattis <3

Svar: Taack Darling <3 <3 <3 Berättar mer när vi ses nästa gång!! puss <3 <3 <3
Erika S

2012-12-10 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0