Den gångna tiden!! (då jag haft internettrorka!!)

Här kommer lite bilder från olika evengemang under den tiden då jag inte
bloggat!!


Vi har vart på 70-års kalas


Då gjordes detta kort på en kvart ( insåg när jag stod i duschen att jag inte hade
några grattiskort, så det blev liiite bråttom ;)hehe)

Maten som bjöds :)

Frun i husets underbart goda o fina bullar :D love it!!
Det bjöds även på en mycket god kladdkaka med olika bär o grädde till :)

Vi har vart hundvakt till en stooor schäfer vid namn Cheva
(de va lika höga när Cheva låg ner o sally stod upp ;P hehe)

Sallys lycka gick inte att ta miste på :)

Dessa underbara tulpaner (jag älskar tulpaner) fick P o jag av svärmor på
alla <3dag :) tack tack!!

Underbara findus..

..Och lilla jack
( de ligger mest inne o fiser nu för tiden när det är snö o kallt)

Men Sally ÄLSKAR snön!!

Och sin boll!!

Och sist men absolut inte minst.....
Min halsduk är KLAAAAARR!!!!

Jag bestämmde mig även för att virka en volangkant när jag syt ihop den!!

Hiss eller diss???

Nehe nu ska jag äta frukost o sen fara iväg på speldag :)

Ska även köpa present till världens bästa brorsdotter som fyller 1 år imorgon...
älskade lilla fialotta<3 <3

hörs senare!!

Över o ut!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina små bilder.. Halsduken blev fin den.

Är så avundsjuk på att du är så pysslig...

Måste komma hem snart så jag kan lära mig at pyssla igen...

2012-02-16 @ 09:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0