NU är våren på väg (hoppas vi)

Nu hoppas jag verkligen att att våren är på väg då jag sått massor utav frön :)


Miljövänliga krukor tillverkades!!


Och frösättningen kunde börja!!


Såde tomater, gurka, petunier, penserer...


...Citronbasilika, olika tagettes mm.


Färdigt för den här gången, har några fler att så men måste köpa dem fröna först..
(dem jag sått nu har jag plockat o sparat från förra åter!!)


Så nu har jag ett litet växthus i fönstret :) :) längtar till det börjar ploppa upp saker!!

Här kommer några bilder från den super härliga promenaden igår!!

Det var så fint o det bäst av allt INGEN snö ;)


Okej det var lite utav vintern kvar..


...Men sally var lycklig o vild


Och hon älskar alla vattenpölar :P


Mattes vackra tjej!!


Hittade detta underbart fina staket mitt i skogen (älskar sånt)


Sånt vill jag ha runt tomten med mossan o allt. Såååå fint!!

Hoppas ni verkligen är ute o njuter om dagarna när det är så fint väder :)

Hörs snart igen!!

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0