Äntligen!!

Äntligen har jag kommit igång med träningen det här året, härligt:)
Bara hoppas på att man håller i hela året o inte slutar när det börjar
bli mörkt o kallt (typ i oktober :P) men i mars/april är sally redo att
börja springa med mig, längtar såååå :D är alltid roligare att
springa med någon...

Idag har jag pysslat en hel del, dels en sak jag visar bilder på imorgon
(då jag träffat den/dem som ska få grejerna) o sen har jag börjat
med min "dagbok" i scrapbookinganda, såg en liknande sak i youdo's
julkalender
http://blogg.youdo.se/2011/12/lucka-4-december-daily-med-pine-twig-washi-tape-och-canvas-julpapper/
eller i
http://www.mittkreativakaos.blogspot.com/2011/12/december-daily-dagarna-i-december.html
där man skriver/scrapbookar varje dag i december,
men jag tänkte göra en för hela 2012 då jag gör ett uppslag per vecka.
Tänkte det kunde va roligt att skriva lite om veckan som gott, hur det går i träningen,
fota hur mina fröer framskrider när det blir dags för det, om något speciellt har hänt,
sätta in bio/konserter/teater biljetter o skriva lite om det. Jag tänker nog
även skriva lite om de böcker jag läst (som den bokmal jag är ;) hehe) men vi får se
ju mer året går, jag lägger ut bilder sen när jag är klar med första uppslaget
och sen kommer jag försöka lägga upp bilder vecka för vecka...


Lägger upp en underbar sommarbild på Jack o Findus <3

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0