Layout!!

Pyssel del 2!

Tänkte visa hur jag gjorde denna LO..


Och jag fortsätter med layouter till mors 50års album :)


Börja med att välja ut ett bakgrundspapper!! (detta är blått)

Klipp bort onödigt på det/de kort du valt!!

Rita runt korten med en blyertspenna så du vet vart de ska sitta.
(sen tar jag bort korten så de inte förstörs)

Välj ut några dekorationer du vill ha!!

Lägg ut dem!!

Fixa de som ska göras om (jag tog lite 3D crystal glaze på hjärtana o strödde
finkorningt glitter på innan det torka båda från you do)

Lite turkost glitterlim på en pappersblomma

Orange glitterlim som en ram runt texten!!

Lite pärlemomist på pappret (gör att det glittrar lite, syns inte på bilden)

Vita färgprickar som mönster!!

Sätt fast korten (när färgen har torkat!)

Sätt fast de andra sakerna o gör andra detaljer!!

Tex. en streckade ram runt korten

:D

KLART!!!!

Nej nu ska P o jag mysa för vi firar 6 år idag <3
Älskar dig massor P...

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0