Lite pyssel!!

Här kommer lite LO'er som jag gjort, två har jag gjort idag o de andra två
tidigare, men jag gjorde lite smått på dem idag med :) tre av LO'erna är till min
mammas 50-års album "the best of 50"!! Albumet kommer innehålla olika LO'er
från hela tre! tillfällen då vi fira min mor när hon fyllde 50...
Dels firade vi (jag, moster o kusin) henne genom att kidnappa henne
från jobbet o raka vägen till en kryssning ;) o sen var det dags igen på natten till själva
födelsedagen o så klart på födelsedagen (som tur va fyllde hon en lördag)
Men här kommer några LO'er som ska va med!!
(fråga gärna om ni undrar hur jag gjort något!!)

Moster, jag O mamma!! (denna ska jag faktiskt ge till moster, men ska
göra en till LO med samma bilder till albumet sen)

Det var mycket kärlek o glädje på vår resa!!
(här har jag satt dubelhäftande tejp på alla kort kanter o sen strött på
vanligt storkornigt glitter, vanliga bokstäver o ett filthjärtan )

Som sagt denna ska jag ge till min underbara moster Anita!!
(Här har jag satt ditt några färdiga dies, de oranga prickarna förstärkte jag
med lite flyttande orangeglitter)

Här är några underbara bilder på mor på själva födelsedagen (o ett
från kryssningen, gissa vilket??)

Glädje!!
(Jag satte ihop alla korten i mitten o så stämplade o embosslade jag
vita klockor o noter som ett mönster på pappret))

50 år
(jag embosslade också en vit blomranka vid två hörn o använde lite grönt
glitter på vissa ställen, på 3D bokstäverna har jag lila glitter)

Mamma o morbror Uffe

Det blev många skratt!!
(här har jag använt vanligt svart papper som jag sen målat på med akryllfärg,
satte dit mina kort o satte en ram runt de ena kortet

(3D glitterbostäver o lite blommor!!)

Den här LO'en är en hyllning till P då han kör rally o jag ville prova på att göra
något anurlunda

volvo 240 original
(här använde jag mig utav vanligt grönt papper o lite vit färg, stämplade ett mönster på
två utav kanterna o knöt fast några knappar)

Full fart!!
(det var svårt att inte göra det så "kvinligt" så jag stämplade som sagt kanten
o även några små o stora prickar, sen satte jag ditt vanliga bostäver o
en pil)

Nu har ni fått sett vad jag pysslat med idag o några andra dagar!!

Nu är det snart träning på schemat som gäller!!

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0