Tidigare...

Här kommer några tidigare alster jag har gjort.
Bilderna är inte jätte bra(har bara min mobilkamera)


Jag börjar med att visa några tändsticksaskar, de är super roliga
att göra, det är lätt går snabbt o blir ofta väldigt fina. De är bra gå-bort-presenter:)


Jag har använt både stämplar o embossling:)

pärlor, blommor o brads.


Den till höger har jag använt, stämpel o sen fyllt i med
vattenfärgpennor.


Jag har även använt mig utav band o "klistermärken".


Här kommer några kort!







Mycket utav materialet kommer från creativeclub o youdo men även från
andra företag (har tyvärr ej kvar orinalförpakningarna så kan tyvärr inte
se vart många utav stämplarna kommer ifrån)

Hoppas ni fått lite insperation;)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0