Julen har kastats ut!!

God morgon vänner!!
Nu har jag städat bort julen, men med en visdomstand som värker så tog det
hela dagen att få ordning (inte skoj) den värker idag med o jag är inte så pigg efter att
ha sovit ca 2 tim inatt så livet leker inte idag, kan jag säga...
Men men eftersom jag inte hade en blogg vid jul så tänkte jag visa mina julfavoriter nu :)
hoppas ni klarar av lite jul till, sen så kan vi släppa julen o blicka fram emot
ljusare tider :)

Min adventljusstake (med egen designade ljus)

Adventljustaken i köket

Min helt underbara amaryllis som blommade till första advent!!
En klar favorit i jul!!

Julpynt!!

Mitt pyttelilla luciatåg (love it) <3

Min mussamling som jag samlat på sen jag var liten!!

Värmeljuslyckta!! söt va??

Mitt fina tomtepar!!

Fint under trappen..

Mer fint under trappen!!

En ljusstake som P vann!!

Mina julstrumpor (den till höger har har jag haft sen jag var liten
den andra har jag fått av en snäll vän :))

En till ljusstake som jag fyllt med egentorkad frukt!! :)

Köket!!

Min underbara (peppar)kakburk

Det här är min absoluta favorit bland mina julsaker, det är en kalender på vad
tomten gör från 1 december fram till 24!! O den har vart med så länge jag
kommer ihåg :)


Det här är min o P's första helg utan godis så det fick bli fruktsallad
med yoghurt!! MUMS!!

Så här ser det ut efter att jag plockat bort julen!!

Under trappen!!

TVbänken (ena delen)

Det var allt för idag sorry för långt inlägg!!

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0