Härlig helg!?

God morgon mina vänner!!

Har ni haft en trevlig helg??
Jag har haft en blandad helg, jag har haft min kusin på besök (som jag inte
sett på väääldigt länge) det var mycket trevligt..
Valpkursen har äntligen börjat igen o Sally var så duktigt (o matte va riktigt
förvånad att det gick så bra då hon förra veckan
gick in i andra trotsåldern o har varit riktigt hemsk veckan  som gott) men på
kursen visade hon verkligen sin bästa sida :D mycket stolt!!


Hitta dessa underbara bilder ifrån när vi va o kollade på sally (här är hon precis
8 veckor)

Hon va sååå liten o världens sötaste :)

Nu är hon lite större o blir snart 7 månader och fortfarande världens sötaste :)

O hon är proffs på att tigga fint ;) hehe

Och har en o annan roligt sovställnig (denna med rumpan i soffan, fram
tassarna på golvet o huvudet på bordet ;) haha)

Men denna härliga helg har även kantats av en fruktansvärd tandvärk!!!!!!!
j*vla visdomständer!!! O inte vill jag inte! ringa tandläkaren då hon sagt att
om den krånglade igen (som nu) skulle vi diskutera att behöva dra ut den!!
Jag har absolut ingen tandläkarskräck, har aldrig haft det men när det talas
o att behöva dra ut tänderna då får jag panik... villintevillintevillinte!!!!!!
Får se hur det framskrider denna vecka...

Första veckan/helgen utan godis o annat skit, har gått så där.. Jag har syndat
några gånger dels har jag ätit lite glass vid en middag hos mor o far, en liten bit
kladdkaka hos fina Angelica o igår tre chockladpraliner....
men jag är väldigt nöjd att det bara var "små" bitar/portioner, o att jag
tränade fyra pass :) härligt att va igång!! :)

O den vecka bjuder på mycket trevligt, gympa ikväll, syjunta imorgon, klippning
på onsdag o en starta egetkurs på torsdag (blir ju inget corepass då :( tråkigt) men
hinner förhoppningsvis med några crosstrainerpass under veckan.. o på fredag
börjar mitt vikariat på två veckor hos moster på K-fastigheter!! Fullsatt vecka med
andra ord :) får se hur mycket pyssel jag hinner med!!

Puss o Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0