Veckan som gott!!

Hej hopp!!
Som ni (förhoppningsvis) ser har jag ny design på bloggen :D tack så
mycket älskade JC för hjälpen (vad skulle jag göra utan dig??) Vi hade en
så underbar tjejdag/kväll igår. Först var vi o åt sen solade vi (var så skönt
o välbehövligt ;)) sen for vi hem till JC o fixa min blogg o sen for vi på BIO!!
Vi såg "Sherlock Holmes: A Game of Shadows" en mycket bra film
...

Tänkte visa lite av veckans alster!


Har varit o besökt en liten nyfödd o självklart var jag tvungen att göra något
till den lilla söta flickan. Det fick bli ett par rosa tossor, vet ej vart jag har fått
mönster ifrån, hitta det sparat på datorn ;) men de var super lätta att göra
o de blev sååå fina!!



Sen va det dags att slå in dem o vad passar inte bättre än en egen gjord
presentkartong(jag har använt mig utav min underbara "ultimate pro"..)

Locket!

Jag har silver embosslat fjärilarna o satt ditt lite glitter på vanliga blommor.

Bandet har jag limmat ditt, o det sitter bara på locket. Rosetten har jag
också gjort med min "ultimate pro"

Och på fredagen var det dags för kalas, så då gjordes detta kort!!

Jag har embosslat ett vittmönster på ett mörkblått kort o sen stansat ut
kant dekorationen

Och födelsedagsbarnet älskar blommor o sin trädgård så blommor på
kortet var ett måste, med fina brads o lite limegrönt glitter blir enkla
vita o grå/gröna blommor mycket trevliga :)

På insidan stämplade jag en av mina favorit stämplar (det är tre sköldpaddor
som sitter ovan på varandra) och ingår i ett stämpelsätt som innehåller hur
söta stämplar som helst.. (ska göra ett inlägga senare där jag visar mina
favorit saker..)

Och så baksidan då!!

Så nu ska jag gå o fixa min vecka i årsboken, åter kommer senare om
resultatet...

Puss<3

Kommentarer
Postat av: jc

Urfina! Älska ultimate pro, åh fantasktikt fint papper du använde dig av till boxen! Du är sååå duktig <3

2012-01-09 @ 16:55:08
URL: http://jcedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0