Hmm....

God kväll!!

Ryggen är bättre men inte bra, har fått lite massage o hoppas att det är bättre imorgon :)

Kollar runt lite på youtube, kollar lite på kortvikningar, tips o ideer till scrapbooking osv..
Men så brukar jag titta lite på dem (oftast från USA) som filmar sina "scrapbooking/pyssel" rum
och jag säger bara en sak HERREGUUUUUD!!!!! har dem inget annat att göra än att pyssla
hela dagarna?? De har så sjukt mycket saker att pyssla med, typ stämpeldynor i alla
färger som finns, en miljon stämplar, massvis med olika saker att dekorera med, alltså dem
har verkligen ALLT!!! I mängder också!!!!!

Jag fattar inte hur dem hinner använda allt eller om dem ens gör det, känns som dem bara har
en massa saker för att vissa på att dem är rika eller nått :/ jag önskar också att jag kunde
ha ett pysselrum, men mängden saker måste ju begränsas lite, så man faktiskt använder det man har...

Här är en länk till en av dem som visar sitt rum

klicka här

Skulle ni också vilja ha så mycket saker eller tycker ni mest att det är skryt??

Över o ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0