Födelsedag :D

Det var tydligen någon som fyllde år nu den 22 maj ;)

Känns som om den dagen kom så fort i år, känndes mer som om det skulle vara
en månad kvar innan jag fyller :/ hmmm..

Men men nu kom denna dag o den var sååå bra :)
Tack för alla gratulationen o presenter o alla som kom o fira mig, det betyder mycket :)

Lite bilder då :)


Dagen till ära hade syrenen börjat blomma :D
Det lukar ju sååå gott :)


Min ljuskrona på verandan smyckades :)


Jag älskar verkligen nu när man kan sitta på verandan :)


Älskar verkligen ny plockade blommor :)

Nu till mina fina presenter :)


Presentbordet :D
Blommor, hallonbuskar pyssel mm




Min fina tavla o kort från mitt ena kusin barn :)


Promarkers :D


En superfin lampet som ett annat kusinbarn gjort till mig :D


En ovanlig men mycket trevlig blomma, Undrar om den förökar sig snabbt :P hehe


Pyssel o godis :D


En clematis :) i paketet fanns även ett par oranga handdskar o en fejkspindel
i typ pruttgele ;) väldigt skoj :P hehe (tog ett tag inann jag kunde stoppa ner handen
i paketet, fast jag viste att spinden var fejk ;) hehe


Vita pelargoner :)


Stormkök...


... Och termos :)
(så nu kan jag o sally dra ut på lååånga promenader :)

Fick även som sagt hallonbuskar o annats smått o gott :)

Och herregud höll på att glömma bort att berätta vad jag fick av P......

Ett Bungyjumphopp (vet ej riktigt hur det stavas) i sommar, aaaaaaaa!!!!
Så jävla roligt rent ut sagt :)


Som sagt tack ALLA som delade denna dag med mig :)

Kärlek till alla <3

över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0