God kväll :)

God kväll!!

Har vart dåligt med uppdateringar, men det har ju vart såååå fint väder :)

Imorgon ska jag gå upp tidigt inann värmen o göra ett lååångt inlägg
har så många bilder att visa o skriva om :)

Över o ut :)

P.S glöm inte höra av er om ni är intresserade av att komma på en workshop :)
Ska ha en scrapbookingworkshop inom en snar framtid, hör av er om ni
vill ha en plats, vad ni vill göra o för mer info så fixar jag det :) kom ihåg att det är begränsat
med platser(för denna gång) :)




Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Åh äntligen en uppdatering, som jag längtat! Haha, jag kommer gärna på workshopen ;)

2012-05-25 @ 08:27:51
URL: http://jcedervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0