Kristihimmelfärds dag :)

Detta har jag gjort idag :)




Vart med o satt 10 000 jordgubbsplantor :)


Detta har vart min(o fyra till dammers) dejt för dagen ;)


Femte året jag är med o sätter plantor, har vart med o sattit allt i från
5 000 plantor till 20 000 stycken, detta har blivit en årlig tradition varje
vår :)


Detta har jag stirrat ner i ett par timmar denna dag :P


O satt som sagt ett antal plantor :)
Nu hoppas vi att det blir många jordgubbar på dessa nästa år :)

Och om ni har vägarna förbi Näshulta något i sommar när det är jordgubbssäsong
MÅSTE ni stanna o plocka världens godaste jorgubbar. Säger till när det är dags o vart ni ska åka
lite senare :)

Över o ut!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

OJ! Vilket jobb!!!! Och ni måste fått ont där bak?! Ser inte så värst bekvämt ut, det där...???



Tack för din kommentar i min blogg!

Jag vet att en del har t ex blogcandys, där de lottar ut något till en av dem som skrivit en kommentar i bloggen OCH lagt sej som följare. Så kan man ju skaffa sej följare... och om man har en candy kan man "annonsera" den i något scrapbookingforum (om det nu är en scrapblogg, vill säga S) och på så sätt göra lite reklam för sej.



Själv har jag inte gjort nåt särskilt utan mina följare har anmält sej själva, för att de är intresserade av att titta in hos mej då och då. Jag tycker att det känns bättre, men det är såklart en smaksak! Det har tagit lång tid att uppnå så många (för mej känns det som många iallafall!).



Ha det bra!

2012-05-24 @ 21:00:23
URL: http://raggsocka1.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0