Ryggskott.... igen :(

Fan, helvetes jävla skit!!!!!

Ursäkta men jag har fått ryggskott igen... värre än förra
gången eller förra gången fick jag tillbaka låsningen själv ganska snabbt,
men denna gång verkar den sitta som berget o jag har super ont!!
Har som en molnande värk i svanken hela tiden, har tagit alvedon o ipren ihop men det
hjälpte ingenting :( ska nog ringa sjukgymnasten senare o fråga hur jag ska gå till väga :(
tills dess ligger jag i princip orörlig i soffan o glor på tv....

Och jag som skulle jobba idag o imorgon :( Sorry JC...


Men nu till en mycket trevligare sak :)

Pappa en sån här (gjord av dig så klart) önskar vi oss i bröllopspresent :)


En smid klädhängare :) Super fin :)








Snälla väldens bästa pappa :)


Lite fixade bilder :)




Över o ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0