Spindlar!!



Precis så här är det för mig när jag ser en spindel, Total panik o dödsångets!!!
o sluta säg "att den är räddare för mig en jag för den" till mig hela tiden!!!
För
man kan nog inte vara räddare än mig när jag ser en spindel eller för den
delen hör åskan(är nog mer rädd för åska än spindlar, förstår ni hur det är för
mig på sommaren??)
Och hur kan ni som säger det, veta en sån sak???

Jag vet att spindlar här i sverige inte är farliga men så här känns det iallafall!!!

Så kom ihåg detta när ni som INTE är rädda för spindlar, tror att ni med dem orden
ska lugna någon som ÄR rädd för spindlar!!

Detta gäller även andra saker såklart, är man rädd så är man...
Jag fattar att det inte är lätt att förstå någon annans rädsla om man
inte själv vart med om det, jag får som sagt panikångest när jag ser en spindel
men kan inte förstå hur man kan vara höjdrädd till exempel... Men man blir
inte "fri" från rädslan bara för att någon som inte är rädd tycker man är knäpp!!!

Över o Ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0