Tisdag :)

Hallå där!!

Snart mitt i veckan :)

Jag jobbar på montessoriskolan i Strägnäs denna vecka med bästa JC o det betyder att
klockan står på 4(!?) varje morgon :/ inte lika roligt, speciellt eftersom jag är en riktig kvälls-
människa o vill INTE gå o lägga mig ;) hehe..  men måste snart göra det :(

Täntke bara vissa vad som möte mig när jag kom hem igår :D


En suuuper fin grind som älskade P gjort till mig :)
Tack så mycket :) Älskar dig så mycket :)


Nu ska den bara målas vit :D

Slänger in ett kort jag gjorde igår också :)







Sist men inte minst ;)


Mamma, titta vad dem fortfarande blommar :D

Ha nu en fortsatt bra vecka :)

En liten tanke



Över o Ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0