Veckan som gått, typ ;)

Jag har hunnit med ganska mycket denna vecka :)
har inte bara festat (som det kanske verkar om man läser tidigare inlägg :P)
Jag har även jobbat varje dag..
Så idag har jag bestämmt att jag inte ska göra någonting bara umgås med Sally
och P :) o blogga så klart :)



Grillning med goda vänner..

Badtunna förberedes inför bad på valborg!!

Pontus :)

Maaaat!!

MUMS!!

Sååå fin o skarp regnbåge, det enda positiva när det regnar!!

Hittade denna på jobbet :) så borde alla tänka

Har haft syjuntan hemma hos mig så jag har hunnit med o bakat bröd till det!!
(min fina mamma stod för fikabrödet, tack tack)

Min rabatt blommar fint :)

Tulpaner o påskliljor!

Röda tulpaner o gula påskliljor :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alltså varför dras spindlar till mig??

Jag är så livrädd för spindler så det finns inte!!! och pga det känns det som om dem jämt
hittar mig!!!!! Nyss så anföll en stor svart spindel mig i min egna fotölj.....
Det börja för ca en timme, jag satt i soffan o fick syn på en spindel iiii soffan så klart, for därifrån med racerfart o spilden for bakom ryggstödet på soffan. Då satte jag mig i fotöljen i stället
o höll super koll på soffan... sen från ingenting, kom den helt plötsligt fram.... i knät på mig
AAAAAA en nära döden upplevelse!!! så att efter ha fått ner pulsen lite o börjat
andas igen såg jag att svärfar var ute på gården. Så for ut till honom o bad om hjälp. Han
kom in o vi hitta den men då vill han inte ha ihäl den utan skulle ta ut den o vad händer, den sticker... så nu sitter jag i andra änden av vårt "stooora" vardagsrum
med jätte hög puls o kan inte slappna av för att jag är livrädd att den J*ÄVLA spindeln ska komma
tillbaka, ska nog ringa mamma o fråga om jag kan komma ditt... Varför händer alltid såna här saker
när inte P är hemma?????


Över o ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0