Julmarknaden i Glindran (björkvik)

Hej!
 
Igår stod jag alltså på min första julmarknad i år, och den gick av stapeln
i Glindran som ligger typ vid björkvik! De har julmarknaden i en gammal skola,
jätte mysigt! Var där förra året också men då gick det inge bra, men jag tänkte
det var värt o ge det en chans till så jag provade i år med :) Och det gick faktiskt riktigt bra!!!
Är så himla nöjd :D
 
Detta var alltså mitt bord :)
Älskade P har gjort min ställning jag hängt upp korten på :)
 
Min fina mamma har gjot halsdukarna på hänger på höger sida
om ställningen!
 
Mitt bord med kuvertkort, te, tändsticksaskar, pannband, kolor o knäckebröd :)
 
Några av mina kort, stora överst o små på de nedre bandet :)
Och sen mina visdomsordstavlor på sidorna :)
 
Mina tags :)
 
Tavlor o halsdukar
 
Tavlor, kort o kolor :)
 
Närbild på korten :)
 
Från andra sidan :)
 
 
Över o Ut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så mycket fint du har gjort!

Svar: Taack! :)
Erika S

2012-11-29 @ 22:01:25
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0