Visdomsordstavlor del 3!

God kväll!
 
Här kommer sista delen på mina tavlor :D
 
Det är samma text på alla tavlor!
 
 
"Lycka är en resa inte en destination så
Jobba som om du inte behövde pengarna
Älska som du aldrig blivit sårad och
Dansa som om ingen ser dig..."
 
Detta papper tycker jag är såå otroligt vackert så jag dekorera det med några
fjärilar o halvstenar :)
 
Fint papper va??
 
Här har jag dekorerat med en hjärt o blombård
och några stora blommor!
 
Även en liten fjärilbrad på blomman!
 
 
Här har jag stämplat ett eget mönster på pappret!
 
Stämplar o några vita prickar på de svarta större bokstäverna!
 
En ram runt texten några prickar o halvpärlor
 
 
Här har jag lagt fokus på blommor :)
 
En stor lager på lager blomma med en glittrig brad i mitten!
 
Små gröna o vita blommor o en vit ram runt texten!
 

Det var allt!
 
Över o Ut!!

Kommentarer
Postat av: fru Vallmo

Vilka fina tavlor!
Kul att du hittade min blogg!
Angående Tekalender, min ska ju bara vara med inköpta tepåsar, där jag bara ska pyssla nya "skyltar" till.
Men kika in hos Anna, hon har gjort en riktig fin tekalender för teälskare som jag antar du är! ;)
(http://husprojektet.bloggplatsen.se/2012/11/19/9022591-tekalender-till-jul/)
Önskar dig en fin helg!

Svar: Jaha men spännande ändå :) det ska jag verkligen kolla in :D ha en fin helg du med o hoppas du kollar in fler gånger hos mig. :D
Erika S

2012-11-23 @ 10:35:58
URL: http://fruvallmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0