Julmarknader!

Hallå!
 
Idag blev jag inbjuden till en julmarknad i glindran :) o Jag är så glad att de faktiskt
kom ihåg mig o det jag sålde förra året o vill ha mig tillbaka :D
 
Så det betyder att jag kommer stå på två julmarknader i år o jag har sååå många ideer :)
Så vill ni se några av mina ideer (på riktigt o inte bara på bloggen) så ska ni bege
er till glindransjulmarknad den 25 november eller/och julitasjulmarknad
den 1 december :)
 
Känns lite tungt nu att jag inte är hemma o kan börja med allllllllla mina ideer på en gång, men
om ca 1 och en halv vecka kan jag börja massproducera kort o annat pyssel :D
Längtar längtar längtar!!! :)
 
 Över o ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0