Lite pyssel :)

Halloj!
 
Idag mår jag mycket bättre, tack o lov :) håller fortfarande på o hostar upp lungorna
och har någon konstig känsla i öronen men igår orkade jag ju inte ens sitta upp
så nog mår jag bättre :D
 
Här kommer lite bilder på pyssel jag gjort :)
Och håll utkik här i bloggen för vissa saker kommer jag visa exakt hur jag gjort
lite längre fram i tiden :)  
 
 
Ett kort till min älskade mamma när hon fyllde :)
 
 
 
 
Detta kort fick min älskade man på sin födelsedag <3
(vi har många som fyller i oktober, närmare bestämt 5 stycken o tre utav dem inom en vecka)
 
 
 
 
 
 "ljuskortet" eller "tealights card" som det heter på youtube ska ett födelsedagsbarn
inom snar framtid få :)
 
 
Och här kommer ett pyssel som jag är lite osäker på men jag ska fråga tjejerna på syjuntan, vad de tycker :) det är himla bra att gå på syjunta för de kan svara på det mesta när det gäller typ allt :D
 
"I-stället-för-en-blomma-present" tänkte satsa på lite "gå-bort-presenter" till julmarknaderna jag
ska stå på :) vad tycker ni skulle ni kuna tänka er att köpa något dylikt??
 
Mintchokladte, låter väl inte så dumt (jag har inormation om vad det är och hur man gör
på baksidan)
 
Jag skulle uppskatta det, men som sagt vad tycker ni??
 
Det var allt för denna gång!
 
Över o ut!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt att du mår bättre. Jag skulle absolut köpa det som present. Kram

Svar: :D Tack!
Erika S

2012-10-30 @ 16:40:00
Postat av: Maria Jederyd

Whar har du gjort Teblandningen själv???? va fan du är ju så husig!!! jag vill också!!
En sån vill jag ha och shit va fin tepåse!! Defenetivt skulle jag köpa sån...
Men de är jul snart så då kan jag få julklapp av dig eller hur hehe.. =)
Kram

Svar: Nej nej teblandningen har jag köpt :) så huslig är jag inte (fast jag skulle vilja ;) haha ) jag lovar att den dagen jag gör eget te ska DU Maria vara den första som får smaka :D saknar dig <3 kram
Erika S

2012-10-31 @ 09:21:24
Postat av: Amanda.O

Allt ser jätte fint ut! Te förpakningarna va en jätte bra ide! Ja syjuntan är rena terapin, å skitkul har vi... ;)

2012-11-01 @ 12:50:15
URL: http://mittbo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0