Bra service!!

Jag beställer ofta mina scrapbooking saker från http://kristinasscrapbooking.se/
Jag är egentligen en sån som vill gå i en riktig butik och klämma och känna
på det jag vill köpa :P men eftersom vi inte har någon bra butik, som säljer
scrapbooking, så får man beställa från internet :) och då kan jag verkligen rekomendera
kristinasscrapbooking, jag skickade in min beställning runt lunch igår och idag låg
paketet i brevlådan :D wiiiie!!
 
Spännande ;)
 
 
 
Bakgrundsstämplar från You do!
 
Små stämplar!
Bra att ha saker, 3Dkuddar!
 
Embossingfolders till min big shot, knappar och fjärilar
Stjärnor!
Tårta och cupcake!

Stenciler, blommor!
Löv...
Mer blommor..

...Och mer blommor :)
 
Härligt nu ska jag verkligen pyssla i helgen :D
 
Över o Ut!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta lite ledigt från studierna du det behöver man.
Vad roligt att blomman lever ännu.
Puss o kram

Svar: Ja det behövs verkligen, satt tre hela dagar framför datorn och bara läste och skrev, så ganska skönt att göra annat :) men ska plugga liiite imorgon med :/
Klart den lever :D den är suuuper fin <3 <3

puss och kram bästa mamma <3 <3 <3
Erika S

2013-04-12 @ 17:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0