9 December!!

Idag är det den 9 December och det är lika med Annadagen och alltså min namnsdag :D
( Japp Mamma du glömde bort det.... igen :P )
Och detta mötte mig när jag kom hem ifrån gympan
Vin, tidning (med lotter i) och en mysig lapp :D KÄRLEK DELUX!!!
 
Kan ju säga att detta behövdes efter en mycket lång och tidig arbetsdag!!
 
Men nu ska jag duscha och äta något sen ska jag sova för imorgon blir det ytterligen en
tidigt (och säkert lååång) arbetsdag, för imorgon är det nobelmiddag på skolan med
trerätter :D
 
Över och ut!!
 

Btw stod på julmarknad i helgen :)
 Gick hyfsat bra :D
 
Körde på en glittrig look på fredagen och en mer pinupigstyle på lördagen ;)
 Lördag                                                                            Fredag
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag får skärpa till mig men då är vi väl kvitt nu då för du glömde bort mig:).
Puss på dig

Svar: Ja vi är väl det ;) puss och kram <3
Erika S

2013-12-10 @ 20:13:37
Postat av: Amanda Olsson

Fin du är! ; ) var kommer den silvriga eyelinern från?

Svar: Tack själv snygging :D den kommer i från Gina Tricot :D
Erika S

2013-12-12 @ 20:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0