Måndag!

I morse vaknade vi med solen i ögonen :D
 
SÅÅÅ himla härligt :D
 
Att det sen har varit grått väder resten av dagen va ju inte lika härligt, men men...
 
Har ni inte provat fröknäckebröd än så måste ni göra det, så fantastiskt goda :D
salta, mättande o nyttiga :) kan det bli bättre??
Receptet finns på majsmjölspåsen :)
 
Och till slut en liten bild på mig från i lördag då det var feeest ;)
Ibland (allltså mindre än sällan) älskar jag mitt hår, men mesta dels hatar jag det för tillfälligt,
vet f*n inte vad jag ska göra med skiten!!!!! ggggaaaahhhhh!!!!!
 
Över o ut!
 
P.s blir tyvärr inget pyssel idag, har tyvärr inte hunnit men blir något senare i veckan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0