Tänkvärt!

Idag på syjuntan (eller strax innan jag o M skulle åka hem) så pratade vi med 
värdinan (alltså hon som dagen till ära fick ha alla syjunta"tanter" hos sig)
Och då pratade vi lite om det här med hur vi män och kvinnor ser på saker.
 
Jag skulle kunna måla om allt här hemma svart utan att en P skulle reagera på det,
medans han lätt skulle se om någon kompis satt in en ny doftgran i sin bilen eller om
någon vart i garaget o rört minsta lilla mutter. Och inte minst skulle jag
kunna färga mitt hår rosa o bli albino det skulle P absolut inte
under några omständigheter se, men då sa den mycket kloka sussi "det är för att killar inte
kollar på utsidan, utan de ser bara insidan" och det var väl helt fantastiskt sagt, och jag
tog verkligen åt mig det så hur jag en ser ut så kommer P alltid se min insida (inte för att det
kanske gör saken bättre :P HAHA!!!) men som sagt
 
 
 
Över o Ut!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0