Nervös!

Nu börjar jag faktiskt bli liiite nervös inför nästa vecka och skolstarten :D
MEN SÅ ROLIGT DET SKA BLIIIIII!
Idag har jagg lyckats ta mig i kragen o fixat boende iallafall :P
bättre sent än aldrig, och han jag prata med typ "tur du ringde nu jag har
egentligen semester o va bara in en snabbis för att kolla en sak" haha
är de det man kallar ödet?? :) men nu har jag både tåg och boende tills nästa vecka :)
Så nu är jag redo!!!
 
 
På tal om redo, jag kanske ska äta lite frukost så jag kan göra någon nytta idag
innan jag far in till stan, jag har haft suuuperlång sovmorgon idag ;)
 
men nu blir det frukost!
 
Yohurt o ägg...
 
Och te såklart :) mums!
 
Över o Ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0