Nyår!!

GOTT NYTT ÅR FOLK!!
 
Detta år (eller 2012 så klart) var nyår en hejdundrande festkväll och faan så skoj vi hade!!!
 
Här kommer lite bilder från mitt nyår :)
 
Glitter ögonskugga o lösögonfransar "is da shit!!!"
 
Svarta byxor o vit spetstunika :)
Och glitterdojorna sååå klart!!! :D
 
Sen var jag redo att gå på fest!!
Det bjöds på mycket alkoholhaltiga drycker :P Detta är miintu och o'boy!
Whiskey! Som till och med jag tyckte om ;)
 
Jäger...
...Öl, cider, rom o cola...
...Och "fishshot" som var helt fantastikst god :D
Och till de få som var nyktra :P
Skål på er :)
Richard spelar luftgittarr med Whiskeyflaskan :D haha!
Fina grabbar :)
Under kvällens gång bjöds det på Ronny o Ragge dans....
....Och striptease men när jag tog fram kameran
ville Richard vara med längre :( haha kan inte förstå varför??
Och så kom tolvslaget :)
Med fyrverkerier....
...Och mer fyrverkerier ;)
 
Sen blev det liiiite spårat ;)
Vissa fick dricka vatten o sitta i köket ett tag ;)
Tobbe gilla mina skor ;)
Två slita pojkar ;) men fina ändå :D
Zebbe gillade INTE!! kameramannen (jag vill säga ;) haha)
Johan du blundar på alla kort ;) haha!!
Tobbe var nöjd :P
Detta var det ända jag gjorde igår, åt pizza :P restan av dagen spenderades i soffan :)
 
Jag kan säga att jag fortfarande känner mig sliten idag :P men har ändå vart ute o gått med
fisan o styrketränat :D bra början på året vill säga :)
 
Nu ska P o jag kolla på film innan han ska fara till badmintonen :)
 
Över o Ut!!
 
P.s exakt idag har jag haft min blogg i ett år :) grattis till mig själv o bloggen :)
hade tänkt att bloggen skulle ha hunnit bli lite förändrad/förbättrad innan ett årsdagen men
ingen har ju tid att hjälpa en så det tar väl lite längre tid än jag trott!!!! D.s
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0