Pyssel!

Hallå!
 
Hoppas ni haft en trevlig helg, det har jag :D fast jag vart hängig av min förkylning
jag dragit på mig :(
 
Men jag har inte legat på lat sidan för det, jag har pluggat och virkat :)
 
Bloggen mest virkat har ett projekt (som snart avslutas) virka-liten-kaka-till-sjuka-barn
Läs mer om projektet HÄR
 
Där hon undrade om man ville va med och virka några kakor/god bitar (med mönster från denna blogg Virkalitenkaka
till ett boende/barnsjukhus som ska öppna i uppsala!
Och självklart ville ju jag vara med :) så jag valde att göra en tårtbit och en pajbit :)
 
Här kommer några bilder på dem :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är dem söta :)
 
Nu ska dem bara postas och så hoppas jag att barnen blir glada av dem :)
 
Över o ut!

Kommentarer
Postat av: Marta

Vad fina!!!! Tack för ditt engagemang!

Svar: Taack! skickar dem imorgon :) skoj att få vara med :)
Erika S

2013-01-27 @ 15:39:17
URL: http://mestvirkat.blogspot.com
Postat av: Anne

Vad fint kortet blev. Jag hade alldeles glömt fettisdagen.

Svar: Taack :) jag brukar inte bry mig om fettisdagen eftersom jag inte äter semlor (visserligen var ju pannkakansdag igår med :S ) men P hade köpt godbitarna och alla andra la ju upp att de åt semlor så jag ville ju inte va sämre ;) haha
Erika S

2013-02-13 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0