*Pysselmåndag*

Välkomna till *Pysselmåndag*
 
Eftersom min insperation är lika med noll nu för tiden, blev det ett väääldigt enkelt
kort :)
 
Jag börjar med en kortbas
 
Jag använde min Big shot och embosslade blommorna :)
 
Jag sattte dit en halvpärla i mitten av varje blomma :)
 
Jag klippte ut en vit papperabit o embosslade texten med orangeembosslingspulver...
 
..Sen rundade jag kanterna :)
 
Jag satte ditt några fjärilar,
 
 
Tänkte först att kortet skulle vara färdigt nu, men jag tycker det blev liite för enkelt..
 
Så jag fixade en liten kant...
 
...och några prickar o streck :)
 
KLART!!
 
Hoppas ni blir lite inspererade iallafall, fast att jag inte riktigt kännner att jag utsrålar
insperation :/
 
Men men kolla in bloggen snart igen för inom kort kommer jag berätta om hur det var
i Dingle och hur det var att börja skolan igen :)
 
Över o ut!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tycker att det fanns inspiration. Enkelt och fint kort. Puss o kram

Svar: Tack! nja inte så mycket som det brukar finnas!! men det kommer väl :)
Erika S

2013-01-15 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0