Söndag!

God dag!
 
I går var en händelserik o trevlig dag :)

Först var vi och hjälpte Yullis att köra bort hennes gamla soffa o hämta den nya :D
 
Super fiin och jätte skön :)
 
Sötnos stormtrivdes i den ;) och jag med :P haha!!
 
Sen for vi hem och hämtade vilddjuret för att sedan fara på kalas :)
Det var fina Marina som fyllde, och hon är lika tokig i trädgård o odling som jag är
så jag gav henna massa blommfrön i present :)

Jag ville slå in det i något som passade Marina bra så jag skapade
en "Ask/låda/skål" som jag stoppade fröpåsarna o och sen skrev jag ett
litet rim ;)
 
 
 
 
Den var väl bra??
 
Så här ser asken ut uppifrån!
 
Och i från sidan!
Jag valde ett blåttpapper med rosor på :)
 
Jag köpte lite saker till skolan när vi var på stan :)
Penna, sudd, stift, färgpennor, block och ett oranget pennskrin :D
Så nu är jag redo att börja skolan igen, känns sååå konstigt att jag åker imorgon :S
men det ska bli skoj att äntligen få börja resan på min stora dröm :D
Fast jag är såååå nervös!!
 
Just nu sitter jag i soffan med mina nya raggisar som världens bästa mamma har gjort <3
Och vet ej vad jag ska hitta på, jag måste packa, städa tvätta mm men jag kommer mig inte för att göra någonting :/ hmmm många tankar i huvudet för imorgon!
 
Ska hinna göra ett pyssel idag också som jag kan lägga upp imorgon innan jag åker :)
 
Över o Ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0