Hej hopp!

Sommar sommar sommar....
Är den stora anledningen till att uppdateringen här är liiiite dålig :P haha
 
Ni kanske inte tror jag gör mycket om dagarna?? Men det gör jag, jobbar på fm
och slappar, pysslar, påtar i trädgården, badar o njuter av varje sekund i livet på efm :D
 
Kan ju säga att jag inte prioriterar datorn dessa underbara dagarna ;) men nu tänkte
jag visa några saker jag gjort
 
 Börjar med att visa en visdomsordstavla jag gjorde på beställning :) 
 
 Färgen är grön ( men ser mer blå ut på min dator :P )
 
Och så några snabba kort jag gjorde när någon frågade om jag hade några "krya-på-dig-kort" :)
 :)
 
Sen fick jag en dopbeställning på virkade kakaor :) färgerna rött o vitt :)

 
Maränger :)
Kladdkaka med grädde o jordgubbe :)
Jordgubbar :)
Singoalla :)
Cupcake :)
Blev väldigt nöjd med resultatet :) hoppas mottagaren också gillade dem :)
 
De närmaste två veckorna kommer jag spendera vid pysselbordet :)
för den 10 Augusti kommer jag för första gången stå på Näshultadagen :D
 
Avlutar med att visa några bilder på Sally :)
 
 Var är Sally???
 
 .....
 
 Titt ut ;)
 
 Hon älskar att sitta där, tror det kan vara svalt kanske?? haha
 
Över o ut!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0