Underbar fredagskväll :)

Igår var jag på sommar/avslutningsmidddag med Näshulta friskola och friförskola :)
Middagen var på herrgåden på Haneberg
 
 
Jag hade på mig min underbara klänning :D
 
 Jag och min fina mamma <3 
 
 
Det bjöds på god dricka och underbar mat :D MUMS!!
 
 
Några av de goa människorna som var med :)
 
Nu kommer det komma bilder ifrån huset, det finns såå många fina takmålningar
 
 Kvällen började i den fantastiska vinkällaren med lite info om året som gått och vad som komma skall :)
 
 
 
 
Det fina taket i vinkällaren :)
 
 Mamma var glad :)
 
 Nedgången till vinkällaren :)
 
 
 
 
Så många fantastiska kakelugnar :D
 
 
 
 
 
Så fina tak!!!!
 
 Det fina orangeriet som numera använnds som atelje :)
 
Nu kommer några bilder på mig och min mamma ;)
 
 
Tur vi kan bjuda på oss själva ;) hehe
 
Nehe dags att fortsätta röja/städa hemma :/
 
Ikväll kommer älskade Maria till mig, vi har inte setts på länge och jag längtar sååå <3 <3
 
Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder om man bortser från vissa bilder. Kram

2013-06-15 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0