Fredaaaaaag!!!

Älskar verkligen fredgar :D
 
Idag blir det lite jobb på fm och sen ska jag dona i trädgården på efm :D
Dags att göra den fin, är ju borta nästa vecka och så ska jag ju ha
tjejmys på fredagen och kalasfirande på lördagen förhoppningsvis blir
det fint väder så jag kan ha lite teparty i trädgården :D
 
I onsdag var jag och klippte mig

Och bestämmde mig samtidigt för att blli blond igen :D (har inte vart blond på ca 10 år o_O
efter olika omständigheter) men jag blev såååå nöjd :D älskar det verkligen :) gillar ni det??
 
Nähä dricka upp teet och sen åka och jobba!
 
Över och Ut!!

Kommentarer
Postat av: yullisgullis

det blev superfint ju!!:) nu vill jag också bli Blondie! hahaha

Svar: Tack bejb <3
Erika S

2013-05-17 @ 16:53:31
Postat av: Maria

Snygging

Svar: Taack <3
Erika S

2013-05-18 @ 18:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0