Igår!!

God morgon!
 
Idag skinner inte solen som jag trodde att den skulle göra :( men det kanske blir bättre :)
 
Idag ska jag och mittbo (Klicka på namnet för att komma till hennes fina blogg) gjuta
i betong :D wiiiie!!! Ni kommer att få se det och resultaten senare i bloggen :)
 
Igår gjorde jag väldigt mycket, jag pluggade, planterade om mina frösådda pelargoner, badade!!??
Gjorde saft mm.
 
Sally är som vanligt en valros i vattnet :P

Pinnen måste alltid va med ;) haha!!
Sen ska det sno sig på gräsmattan :)

 
Och såklart med pinnen i munen :P
 
Och så här fin blir man av att bada :D

Jag badade också, inte bara doppade mig utan simmade lite också :D
 
I år frösådde jag pelargoner för första gången i mitt liv, suuuuper roligt :D
 
Super söta :D de va lite större igår när jag plantera om dem men har ingen bild på det :/ kommer
senare i bloggen :)
 
Igår gjorde jag saft utav denna fantastiska blomma :)
 
 
Håll utkik senare idag kommer receptet :D
 
Över och ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0