Tisdag!

God kväll!
 
Heeeela denna dag har spenderas framför datorn och plugg, plugg och åter plugg....
men nu ligger jag inte så mycket efter längre, utan har bara tre uppgifter
till att lämna in :D för att vara i fas, sen har jag en jätte stor uppgift, som jag
inte har börjat med än, men den ska lämnas in i höst, så får väl göra den de regniga dagarna
i sommar :P
 
Jag har även vart ute och på en ridtur :D
Med fina Filip :)
 
Det var spännande att rida Filip, han är snart 5 år men jäääätte duktig :D han prövade
mig verkligen i början (tur man är envis) och tyckte det var lite konstigt att varken
hans husse eller matte satt på ryggen utan någon helt annan.. Men när vi efter
en stund kom överens funkade det riktigt bra :D vi travade ganska mycket
och han var väldigt duktig :) så idag har jag lärt mig hur man svänger under
trav ;)
 
Igår förmiddag prövade jag på att virka in min sladd till hörlurarna
Det var riktigt roligt :) det gick snabbt och var super lätt :D
 
Och det är tur att min mor gör saker hon inte sen vill ha, för då får jag dem :P
Min nya fina badrumsmatta virkad av min kära mor <3
 
Imorgon ska jag klippa och färga håret :S spännande funderar på att klippa håret
lite kortare har det ändå bara i tofs (som alltid när ja har långt hår :S)
 
Över och ut!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Akta dig för hästen den kan kasta av dig fast den är söt:).Kram

Svar: Haha maaaammaaaa!! jag kan faktiskt rida :) och om jag skulle ramla av kan jag ju inte mer än dö :P haha!! puss och kram <3 <3
Erika S

2013-05-16 @ 18:44:51
Postat av: Maria

Wow jag vill också ha invirkade hörlurar hur gör man???

Svar: Visst är dem fina :) det var super lätt, man gör bara fasta maskor runt sladden :D puss <3
Erika S

2013-05-16 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0