Chockar mig själv ibland ;)

Ibörjan på detta år kunde jag varken läsa eller förstå ett svensk virk/stickmönster
utan gick alltid till mamma (världens bästa som alltid ställer upp) så fick hon läsa och
visa hur man skulle göra och sen kunde jag göra själv! Men nu har jag klurat och
klurat och äntligen känner jag mig någorlunda säker på att läsa svenskamönster :D wiiie!!
Och DÅ chockar jag mig själv genom att läsa ett engelsktmönster (översätta det så jag
förstår :P hehe) och lyckas virka en "ugglemormorsruta" :)
Bilden är från min instagram och jag kunde inte sova i går så bilden är gjord utav 9 olika
bilder på "ugglemormorsrutan" som jag sedan har pusslat ihop :P hehe!!
 
 Det ända är att jag hade inga bra (små) knappar till ögonen så jag fick sätta ditt brads
(som jag skrapbookar med) så länge ;)

Men jag blir sååå galet stolt över mig själv (och hoppas även att min mamma ska bli det :P)
att jag, JAG klarade det :) *klapp på axeln till mig själv*
 
Mönstret hittar ni här
 
Avslutar med en bild på mig "bara för att jag kan" :P 
 
Över o ut!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0