*Pysselmåndag*

Idag kommer ett super lätt o snabbt pyssel men resultatet blir fantastiskt fint :D
 Du behöver ha ljuslyktor (mina är från IKEA o säljs som 4 pack för 9 kr), decopagelim, pensel,
glitter (jag valde ett silvrigt och guldigt från You Do) och ett spillpapper.
 Börja med att hälla i några droppar lim i ljuslyktan...
 Och sprid ut det med penseln, va noggran så du täcker allt!
 Nu häller du i rikligt med glitter...
....Och skakar/sprider ut det i ljuslyktan
 Det glitter som blir över häller du ut på spillpappret och häller tillbaka det i glitterbehållaren :D
 KLAAART!!!!
Perfekt pyssel nu till jul :D
Fint eller??
Jag tycker de blev fantastiskt fina :D
 
Insperationen hittade jag på You Do's blogg :D Besök deras blogg och shop för
bra pysselsaker och insperation!
 
Över och ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0