God morgon!

God morgon alla glada :)
 
Hoppas att helgen har vart bra??? (ja jag vet att det är tisdag)
Jag var på halloweenfest utklädd till Lady Gaga :)
 
Här ser man några bilder i från festen :) på de näst nedre bilderna visar jag min insperationsbild och
hur jag såg ut och och på de nedre hur jag såg ut efter jag fått bort burkarna (efter 25 minuter)
och hur mitt hår såg ut dagen där på ett riktigt skatbo!!!! :P Men det blev ganska likt va??
 
 Måste också visa denna fina bild från festen prästen, Lady Gaga och catwoman :P
 
Och i fredags var vi på syfestivalen i Stockholm :D jag köpte masssssssor ;) bland annat ull att tova :)
 Detta var det första jag tovade :) bara för att prova på :)
 
 Sen tovade jag dessa :)
 
Jag har fått ett jätte fint fodral till mina virknålar av min faster och farbror + virknålar i
storlekarna 2.5 till 5 :D Här har jag fyllt på med några av mina egna också!
 
Idag ska jag på en loppisrunda med min faster och då kan det väl passa med en håruppsättning
a la "sexy grandma style" :P hehe!!
 
 
Det var allt för nu!!
 
Över och ut!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj vad fint med burkar i håret:)
Hjärtarna blev ju jättebra.Det är ju så mina ser ut.
Nu vet man var man ska tigga mer hjärtan.
Puss o kram

Svar: haha ja men de var inte roliga att få ut ;) ja men du kan inte få några innan julmarknaden, du kan då dem som blir över :P hehe!! puss o kram
Erika S

2013-10-29 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0