Pyssel!!

Idag ska vi på kalas och då var jag "tvungen" att pyssla ihop ett manligt grattiskort :)
 
och när jag ändå höll på gjorde jag två kort till :D
 
Så det blidde hela tre kort :)
 
Det här blev väl riktigt manligt??
 
 
Eftersom jag valde att inte ha någon text på framsidan så fick insidan bli så här :)
Det andra kortet :)
Senare i bloggen kommer jag visa hur jag gjorde bakgrunden :)
 
 
Till detta kort har jag använt mig utav "color sand" :) super rolig produkt :D
(kommer även vissa hur jag gjorde detta kort i ett senare inlägg)
Jag har inte riktigt bestämmt mig om jag ska någon text på framsidan eller om
den får vara som den är, vad tycker ni??
 
 

Något att tänka på!!
 
 
Över och ut!!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina kort. Tycker det sista kortet kan vara som det är. Snyggt med ringarna.
Puss o kram

Svar: Tack! ja det tycker jag med :D puss och kram
Erika S

2013-10-12 @ 18:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0