Hmm..

Som ni kanske märker räcker inte min tid till :(
Tex idag har jag en sån dag som jag inte har nååågot
inplanerat men då ska jag hinna ringa tre samtal, plugga
mååååånga läxor, hinna på ett kortare möte, börja packa ner
huset osv osv. Så ni kanske förstår att bloggen inte alltid är
prio 1 fast jag vill sååå gärna blogga och visa er det jag gör om dagarna,
nu är ju inte det så mycket eftersom jag varken hinner pyssla eller dona :P
haha!! Fast nu måste jag börja prioretera pyssel eftersom jag
har blivit tillfrågad att stå på två julmarknader :D
 
Jag har även börjat dricka aloe vera för att bli piggare och för att få
bättre balans i magen :) har drukigt en snaps om dagen nu i
en vecka och mår faktiskt riktigt bra :D förutom alla finnar jag fått
pga att kroppen nu rensar ut slaggprodukterna :( bläää..
 Så här ser nu en typisk frukost ut för mig smörgås, yoghurt, juice,
en STOR kopp te och min lilla snaps ;) 
 
och här kommmer en bild på min nya tattooering också :D
 Det gjorde ondare en ont att göra den men det var det värt :D jag ÄLSKAR den!!!!!!
 
 Här är en bild ifrån när jag tattooerar mig ;)
 
Den tog ca 4.5 timme att göra och ca 2 veckor att läka fint :)
men jag tänker vänta en vecka till innnan jag rakar mina ben
men sen ska ni få se hur den ser ut när den är klar, nu är den lite
luden kan jag ju säga, två och en halv veckas stubb är inte så fint ihop
med tattooeringen :P haha!!
 
nehe nu måste jag fara på möte :)
 
Över och ut!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0