Fotoutmaning!

 Hallå!
 
Är med i en fotoutmaning på instagram :)
 Jag vet den är lite suddig men man ska alltså lägga upp ett foto varje dag med 
det tema som är för den dagen/datumet.
 
Första dagen var det "jag"
 Många bilder på BARA mig :P hehe!!
 
Andra dagen var det "randigt"
 Hittde denna lilla fillur förra sommaren :) Ganska så söt va???
 
Igår var det "underbar"
 Min man är helt underbar, med honom blir jag hel <3 <3 
 
Idag är det dags att fara till Stockholm igen, känns lite tungt!! Blev sjuk i söndags kväll, jobbade
i måndags, sov hela tisdagen och halva onsdagen, och igår när jag vaknade hade jag en total låsning
vid skulderbladet(läs nackspärr i skulderbladet) så jag blev masserad igår kväll så idag vet jag 
verkligen att jag lever :P förkylningen bröt ut totalt och jag är ömare än öm i ryggen :P
Det har med andra ord inte vart den bästa veckan ;) haha!! Men det blir nog bra i helgen, jag får
helt enkelt ta det lugnt :)
 
Nej nu måste jag packa sen ska jag göra det sista innan det är dags att åka (och JA mamma jag
lovar att vara försiktig och inte vara ute för sent :P haha)
 
Över och ut!!
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bra att du lyder mamma fortfarande:)
Puss på dig

Svar: Du är rolig du mamma :) bara för att jag skriver att du inte ska vara orolig så betyder det inte att jag gör som du säger :P HAHA!! tur du inte vet allt jag gör ;) Hihi!! puss och kram på dig <3
Erika S

2014-04-04 @ 18:20:39
Postat av: Amanda Olsson

Snygging där! ;)

Svar: Thanks bejb <3
Erika S

2014-04-07 @ 15:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0