Core!

Idag var det dags för ett corepass på gympan och jag tror Ingela (vår gympaledare)
var mordisk, alltså jag fick knapp in nyckeln i tändningslåset på bilen när jag skulle
åka hem för att mina armar skakade så mycket :P och när jag duschade fick
jag tvätta håret i omgångar för jag orkade inte hålla armarna över huvudet
längre än 5 sekunder åt gången :P haha!!! Men core är verkligen något
jag kan rekomendera att träna, core är fokus på mag och ryggpartiet men man tränar
verkligen HEEELA kroppen :D
 
Och så ställde jag mig på vågen igår och den visade ett mycket bra resultat :D
Så nu är det bara tre kg kvar till nästa målvikt :D och det betyder tre kg kvar till nästa tattoering :D
Lyyyyckaaaa!!!
 
Imorgon är det fredag och jag börjar min dag med en halvtimme i massagestolen på jobbet :P
 
Över och ut!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

När du visar armen med texten mamma så måste du väl mena att jag också har samma muskler.
Puss o kram

Svar: Haha kanske inte riktigt, men jobba i köket i två månader så garanterar jag att du får snygga muskler :P puss o kram
Erika S

2014-01-24 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0