Söndag 5 Januari!

Söndag!
 
Svårt att veta vilken dag det egentligen är, jag har jobbat alla klämdagar
och det gör att man varken vet ut eller in, denna vecka kändes måndag som
fredag, torsdag som måndag o fredagen visste jag knappt vad som var upp eller
ner :P haha!! Nästa vecka lär också bli lite konstig eftersom man är ledig imorgon med :S
Men imorgon ska jag umgås med en efterlängtad vän <3
 
Morgonen började med ca 1 timme på spikmattan :)
 Jag vaknade 6.45 imorse och äntligen vaknade jag pigg :D men har väldiga problem med
axlar, rygg och nacke så jag la mig på spikmattan och slog på tv. Jag har hört talas om serien
"fröken Frimans krig" men tyvärr missat de tre avsnitten MEN imorse gick de i repris på ettan :D
 Det var en helt FANTASTISK Serie om starka kvinnor :D har du inte sett den MÅSTE du göra 
det!!!
 
Kom på att jag nog inte visat några bilder från fjällen :)
 Detta var när vi for upp vi såg renar och så snöade det senare på kvällen :)
 
 Detta är en blandning av de dagar vi var där uppe :) Det är utsikten från boendet, det är när 
solen sken och jag njöt på balkongen, det är när sally leker i snön och så klart
det årliga julpusslet :D
 
Det var helt fantastiska dagar även om vi fick ett tungt besked strax innan vi for hem, men så
är det ibland bara att bryta ihop och komma igen :)
 
Måste vissa en sååå rolig bild som jag la upp på min instagram igår ;)
 Detta är verkligen sally i ett nötskal :P haha!! 
 
Över och Ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0