Ett kort!

Hej hej hallå! 
 
Förra veckan fyllde min kära mor år och då kände jag att det var dags att pyssla ihop ett kort. Det var 
väldigt längesen jag pysslade nu, har sen jag sist bloggade hunnit varit iväg på ett 10 dagars yogaretreat, 
jobbat lite och pluggat i MAAASSOOOR så har inte funnits någon tid till varken pyssel eller bloggen :(  
 
Men här är iallafall kortet jag gjorde :) 
I somras pärlade jag ganska mycket, bla dessa små enkla cupcakes som jag hade som plan att ha på 
födelsedagskort, vad tycker ni hiss eller diss?? 
 
Jag älskar verkligen denna stämpel, den är från Youdo och jag har köpt den på en "köp och sälj 
scrapbookingsaker" på facebook så jag vet inte hur gammal den är men jag tycker den är sååå fin :)
 
Insidan med ett pärlat hjärta ♥ 
 
 
 Lite glitter på cupcaken och lite bling bling (från Youdo) och kortet är klart :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kortet var så fint. Tack tack. Puss o kram

2014-10-21 @ 21:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0