Söndagen!

Hoppas ni haft en trevlig helg :)
Som ni såg igår har jag ju blivit förskyld, så igår sov och vilade jag mest men
idag mår jag bättre och tur är väl det eftersom man skulle rösta idag, hoppas ni 
har gjort det. Jag är inte en politiskt lagd människa och jag tycker att allt är mest 
buffel och båg, men röstar gör jag ändå för jag tycker inte man kan klaga på hur det är
i Sverige och sen välja att inte rösta!!! Men efter det var det dags för kaffekalas för 
svärmor som fyller 60 år på tisdag :) hon ville ha många sorters kakor så vi var 5 st 
som bakade några sorter var :D jag bakade brysselkex, russinkakor och 
hallongrottor :) och det har ju vart så underbart väder, vi satt ute i tshirt till kl var 
sju den 14 september liksom!!! Sen började det bli kallt för att solen gick bakom träden.
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Och såklart min #valselfie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0