Tillbaka :)

Hej alla! 
 
Efter ett mycket låååångt uppehåll är jag äntligen tillbaka :D Jag har under denna tid funderat på hur jag vill ha det med bloggen, jag har vart så delad och liksom fast i att det måste vara en typ av blogg tex ska det vara en "pysselblogg" eller en "hantverksblogg" "eller en "personlig blogg"  osv osv MEN bloggen heter ju faktiskt "Livet enligt mig"!! Så nu har jag bestämt att skriva om allt :D allt ifrån träning och böcker jag läst till hälsa till pyssel till mat och bakning till yoga till trädgård och odling, jag kommer att skriva om ALLT JAG tycker om!!
Helt enkelt Livet enligt mig!!! 
 
 Har pysslat oerhört mycket denna sommar :D bland annat detta ugglesmycke (heter det så?? Haha!) 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad spännande
puss och kram

Svar: Eller hur :)
Erika S

2014-09-08 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0