Söndag :)

Hej! 
 
Igår var jag hela dagen i Stockholm med Yogaläraregruppen :) Klockan stod på 4.45 och 6.10 gick bilen hemifrån mot tåget, sen gick tåget hem 21.55 i från Stockholm och 23.30 var jag hemma, kan meddela att jag var skapligt trött när jag kom hem ;) idag har jag mest vilat men jag har också jobbat, det bästa med det jag behövde jobba med i dag kunde göras i från soffan ;) hihi! 
 
Men jag har också pysslat lite (kan inte visa det pysslet än, eftersom den som ska få det jag skapat idag läser denna blogg) Men jag tänkte visa ett annat pyssel jag gjort för suuuper längesen !
 
Den första tavlan var en inflyttningspresent, Maria, som fick den tycker om blått och katter :)
Katterna är broderade med korsstygn på aidaväv(med ett mönster jag hittade på nätet) tavlan är målad med vanlig akrylfärg och akrylfärg med pärlemoeffekt. Jag har även använt stenciler, stämplar, pappersblommor o knappar :)
 
 
 
 
Och så här blev tavlan, upphängd hemma hos finaste Maria ❤
 
Jag gav henne även dessa två ljuslyktor. 
 
Detta pyssel är ett av mina absoluta favoritpyssel :) Billiga ljusstakar, decopagelim och finkornigt glitter i fin färg. Man penslar insidan och botten med decopagelimmet (inte för mycket så det rinner, men det måste täcka överallt) och strör på glittret, låt torka. KLART!! (På dessa målade jag även utsidan lite slarvigt med akryl färg med pärlemoefekt!) 
 
Den andra tavlan är målad med akrylfärg  och akrylfärg med pärlemoeffekt. Jag har även på den använt stenciler, stämplar, finkornigt glitter, blommor, knappar och rhinestons! 
 
 
 
Bilderna är inte så bra, men som sagt jag gjorde dessa tavlor för lääängesen(ni vet då det var mörkt typ dygnet runt) Nu är bara frågan vad jag ska göra med den sista tavlan, om jag ska ge bort den, sälja den eller hamstra de tavlor jag gör på hög ;) 
 
KRAM ❤ 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är såå duktig 😍😍 skönt de gick bra för dig i sthlm :) kram

Svar: Taack 😍😍😘😘 KRAM ❤
FruSireeni

2015-01-11 @ 21:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0